Anahtar Logonar

Döküman Yönetimi

Docplace

Kets DocPlace ile bunlara ve daha fazlasına sahip olabilirsiniz. Kets DocPlace şirketinizin kritik dokümanlarını düzenleme ve depolama imkânını en yeni çözümlerle ve en uygun maliyetlerle sağlama gücü verir. Taranmış ve yakalanmış dokümanları güvenli bir dijital arşivde depolayarak, fiziksel depolama alanlarını gereksiz hale getirir ve sabit diskinizi rahatlatır.

Kets DocPlace sunduğu eşsiz çözüm esnekliği ile çalışanlarınızı ve firmanızı denetleyen yetkililerin takdirini sağlar. Bunun sonucu olarak çok önemli iş süreçleriniz otomasyona dahil edilir ve kârlılığınız artar. Ayrıca ürünün açık ve basit yapısı, kısıtlı bilgi işlem bütçesi olan orta ve küçük ölçekteki şirketler için de çok uygundur.
Kets DocPlace ile kuruluşların her türlü sabit içerik deposu için farklı uygulama ve gereksinimlerini karşılamak ve tek noktadan sistem yönetimi sağlamak amaçlanmıştır. Kets DocPlace, sabit içeriklerin yönetilmesini, kolayca yedeklenmesini, uzaktan güvenli bir şekilde erişilebilmesini, içerik deposu grupları için rol özelliklerinin yönetim yeteneği gibi birçok özellik sağlar.

  • İş süreçlerinizi yavaşlatan ve veriminizi düşüren kağıtlardan kurtulabilirsiniz.
  • Fiziksel evrak dolaşımının getirdiği kayıplar, paylaşılamama, zor erişim gibi sorunları ortadan kaldırarak iş süreçlerinizi otomatikleştirebilirsiniz.
  • Elektronik ortama aktarılan dokümanları, kolaylıkla paylaşabilir, gerektiği kadar sanal kopyasını oluşturulabilirsiniz.
  • Evrakların fiziksel dosya ve dolaplarda saklanmasından kaynaklanan yetersiz indeksleme, fotokopi çekme zorunluluğu, dağınık yapı ve değerli ofis alanlarının israfına kalıcı çözümler getirebilirsiniz
  • Kağıt ve kırtasiye masraflarınızı büyük oranda azaltabilirsiniz.
  • İşletmenizin verimliliğini, dolayısıyla karlılığını arttırarak, benzersiz bir müşteri memnuniyeti elde edilmesini sağlayabilirsiniz.

Logo ile Tam Entegre

Kets DocPlace basit kullanımı ve yüksek performansı ile tüm LOGO ürünlerine zengin doküman yönetimi özellikleri kazandırmaktadır. Sağlanan doğal entegrasyon sayesinde kullanıcılar LOGO ekranlarındaki doküman tuşlarını kullanarak ilgili kayıtlara tarayıcı aracılığı ile veya sabit disklerindeki bir dosyayı seçerek doküman ilişkilendirebilirler. Çoklu sayfa ve dosya desteği ile sunulan gelişmiş görüntüleme özellikleri kullanıcıların doküman yönetimi ihtiyaçlarına hızlı ve etkin bir şekilde çözüm sunmaktadır.

LOGO ERP uygulamasından üretilen dokümanların üzerine belli bir yapıya sahip barkodlar bastırıldığı takdirde bu dokümanlar toplu olarak taranarak hızlı bir şekilde Kets DocPlace uygulamasında arşivlenip ilgili LOGO kayıtları ile otomatik olarak eşleştirilebilir. Kuruma dışarıdan gelen dokümanların üzerine de benzer şekilde basılan barkod etiketler yapıştırılarak toplu tarama yapılabilir.

DocPlace Toplu fatura okuma modülü , LOGO ERP programına girilen faturaların tarandıktan sonra fatura numarası veya fiş numarası OCR teknolojisi ile okunarak LOGO fatura kayıdı ile eşleştirilip doküman tuşu içerisine otomatik olarak eklenmesini sağlamaktadır.

E-Fatura onay süreçlerini çok basit bir şekilde  onay sürecine sokmak isteyen firmalar için geliştirilmiştir. E-Fatura onay modülü web tabanlı olup istenirse dışarıya erişime açılıp lokasyon bağımsız onay sürecini takip etmenizi kolaylaştırır.

DocPlace İnsan Kaynakları tarama uygulaması bir personele ait sicil dosyaları uygulama ile taranarak, uygulama içerisindeki firma yapısına göre oluşturulan sicil dosya listesi setinden her evrağın seçilerek ayrıştılmasını sağlamaktadır. Uygulama DocPlace ile entegre çalışarak sicil dosyaları çeşitli Bordro yazılımları(Logo Bordro Plus) ile bütünleşik çalışmaktadır.

Daha Fazla Bilgi ve Demo İçin Lütfen Bize Ulaşın